اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

12 فروردین اوج اعتقاد و وفاداری مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: 12 فروردین روز اوج اعتقاد و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

12 فروردین اوج اعتقاد و وفاداری مردم به نظام است

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین یکی از روزهای با اهمیت برای مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رفراندوم یکی از اقدامات بسیار مهم امام خمینی (ره) بود اضافه کرد: در آن برهه زمانی بسیاری از افراد برگزاری رفراندوم را کاری بیهوده تلقی می‌کردند، ولی امام خمینی (ره) با هوشیاری تمام این اقدام را انجام داده و تایید دوباره مشروعیت نظام را از ملت ایران گرفتند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری رفراندوم چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت افزود: در این روز نوع نظام و اینکه مردم تمایل به ادامه کار نظام و انقلاب دارند یا نه به عرصه گذاشته شده و در این زمینه همه‌پرسی همگانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به صددرصد مردم در روز 12 فروردین به جمهوری اسلامی رأی دادند اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و موافقت نزدیک به 100 درصدی آنها جواب دندان‌شکنی به افرادی بود که فکر می‌کردند مردم با نظام و انقلاب موافق نیستند.

راشاد تصریح کرد: حضور مردم در همه‌پرسی نشان از این بود که هیچ نظامی نمی‌تواند نظر خود را به ملت ایران تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صندوق‌های رأی‌گیری و دادن رأی مثبت به نظام موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شد افزود: یکی از علل مخالفت دشمنان با نظام و انقلاب حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف و انتخابات مختلف است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران در روز 12 فروردین سال 58 با حضور در پای صندوق‌های رأی همه نظریه‌های دشمنان را رد کردند اضافه کرد: در حال حاضر نیز ملت پشتیبان نظام و انقلاب هستند و با حضور در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول