اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

12 فروردین رأی کتبی مردم به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: در روز 12 فروردین مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی کتبا به نظام جمهوری اسلامی رأی "آری" دادند.

12 فروردین رأی کتبی مردم به جمهوری اسلامی است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که به برکت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین از ایام‌الله و روزهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: در این روز مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی کتبا به نظام جمهوری اسلامی رأی "آری" دادند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رأی 98 درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی سرافرازی انقلاب اسلامی را به دنبال داشت تصریح کرد: مردم در این روز نظام اسلامی را به عنوان ادامه راه خود انتخاب کردند.

وی بر ضرورت قدردانی از ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

صمدی با اشاره به اینکه مردم هیچ‌گاه از مسئولان جدا نیستند یادآور شد: باید اهداف عالیه انقلاب اسلامی مورد توجه مردم و مسئولان بوده و برای جامه عمل پوشاندن این اهداف تلاش کنند.

وی بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری گره‌گشای مشکلات اساسی جامعه است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول