اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نهم تأکید کرد

لزوم تأکید بر پشتوانه مردمی نظام در 12 فروردین‌

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نهم شورای اسلامی بر لزوم توجه به پشتوانه مردمی نظام در دوازدهم فروردین‌ماه تأکید کرد.

لزوم تأکید بر پشتوانه مردمی نظام در 12 فروردین‌

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در واقع 12 فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرای مردمی است چرا که مردم در این روز با حضور در پای صندوق‌های رأی و دادن رأی "آری" به این نظام مقدس و نوپا زمینه‌های تثبیت سیاسی نظام را نیز فراهم کردند.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت 12 فروردین به عنوان یوم‌الله، عنوان کرد: با توجه به اینکه این روز نمادی از مردم‌سالاری دینی به طور واقعی است اهمیت بی‌بدیلی دارد چرا که دموکراسی واقعی را به جهانیان عرضه کرد.

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس نهم با بیان اینکه غرب همواره مدعی اجرای دموکراسی است اما هیچگاه به آن عمل نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در روز دوازدهم فروردین ما در عمل ثابت کردیم این نظام بر پایه آرا و پشتوانه مردمی شکل گرفت و تثبیت شد و پس از آن نیز دولت و انتخابات‌های بعدی مجلس و قوه قضاییه نیز به تبع آن انجام گرفت.

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی و مقام معظم رهبری بر لزوم گرامیداشت این روز، ابراز داشت: با توجه به این تأکیدات ما یاد گرفتیم که موضوع اتکای این نظام به ملت همواره باید مورد توجه و تأکید بسیار باشد چراکه در واقع ضرورت پشتوانه مردمی داشتن نظام امری شایان توجه در سراسر جهان است.

پورمختار با بیان اینکه نیاز نظام ما به پشتوانه مردم و حمایت مردمی یک نیاز ضروری و حیاتی است، گفت: لازمه ادامه حمایت مردمی از نظام حفظ رضایتمندی این مردم و نیز افزایش اعتماد مردمی نسبت به مردم است.

به گفته وی، افزایش اعتماد و حفظ رضایتمندی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نمی‌شود مگر اینکه  در بخش مدیریت و در هر سه قوه نسبت به این مهم توجه ویژه صورت گیرد و ضمن اینکه به مردم ادای احترام می‌شود در راستای خدمت‌رسانی صحیح و در خور شأن آنها نیز تلاش شود.

منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: توصیه من این است که هر یک از سه قوه اصلی کشور در جای خود به تبع نوع مسئولیت و مأموریتی که بر عهده دارند، خدمتگزار واقعی مردم باشد که در این راستا رهنمودها و دیدگاه‌های ارزشی مقام معظم رهبری نیز باید مورد توجه و تأکید باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی"، تصریح کرد: درونی‌ترین نیاز مردم ما نیز همین موضوع است که رهبری نیز به درستی آن را تشخیص دادند و در این زمینه یکی از راه‌های افزایش و حفظ رضایتمندی مردمی پایبندی به اجرای این شعار است چرا که حفظ اعتماد و رضایت مردمی از یک نظام، میزان امنیت ملی آن کشور نیز افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول