اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آستانه 12 فروردین

12 فروردین نمایش دلدادگی مردم به اسلام ناب بود

خبرگزاری فارس:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آستانه یوم‌الله 12 فروردین با صدور بیانیه‌ای این روز تاریخی را نمایش دلدادگی ملت ایران به اسلام ناب معرفی کرد.

12 فروردین نمایش دلدادگی مردم به اسلام ناب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که صبح امروز منتشر شد آمده است: 12 فروردین از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز اکثریت قاطع مردم با 98.2 درصد به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند.

این بیانیه می‌افزاید: مردم با حضور در این صحنه‌های آزادیخواهانه به خواسته خود جامه عمل پوشانده و در 12 فروردین آن را به صورت علنی ابراز داشتند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اهمیت بعد استقلال برپایی جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است: با استقرار آن ملت ایران از وابستگی به شرق و غرب رها شد و در صحنه بین‌الملل با حفظ اصول به دفاع از حقوق خود پرداخت.

در ادامه بیان شده است: امام خمینی (ره) صبحگاه 12 فروردین را آغاز حکومت الله بیان کردند و ملت ایران را به پاسداری از دستاوردهای انقلاب فراخواندند و در یک پیام تاریخی چنین فرمودند: " مبارک باد بر شما روزی که پس از شهادت جوانان برومند و داغ دل مادران و پدران و رنج‌های طاقت‌فرسا دشمن غول صفت و فرعون زمان را از پای در‌آوردید و با رای قاطع به جمهوری اسلامی حکومت عدل الهی را اعلام کردید حکومتی که در آن جمع اقشار ملت با یک چشم دیده می‌شوند و نور عدالت الهی بر همه به یک طور می‌تابد و باران رحمت قرآن و سنت بر همه کس به یکسان می‌بارد."

این بیانیه اذعان دارد: امروز همه می‌دانند مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات بی‌نظیر جمهوری اسلامی را به عنوان نظام حکومتی خود برگزیدند و در 12 فروردین 58 در همه پرسی که در خصوص نوع حکومت پس از پیروزی انقلاب برگزار شد مردم به حاکمیت جمهوری اسلامی رای آری دادند و در این روز حکومتی شکل گرفت که شعار آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و نور اسلام را پس از گذشت قرن‌ها نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان متجلی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه خود تاکید کرده است: حکومت جمهوری اسلامی ایران با تداوم رهبری مدیر و مدبرانه و دلسوزانه مقام عظمای ولایت و با پشتیبانی و پیروی امت اسلامی ایران در همه صحنه‌های اقتصادی، نظامی و سیاسی در جهان به عنوان الگو قرار گرفته به طوری که بعد از سال‌ها مردم کشورهای منطقه با الهام از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در فکر بر اندازی رژیم‌های حکومتی دیکتاتور هستند.

این بیانیه عنوان کرده است: این حرکت‌ها بیانگر به واقعیت پیوستن فرمایش گهربار حضرت امام خمینی (ره) است که تاکید داشتند ما باید انقلاب خود را به دیگر کشورها صادر کنیم.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و امت ایران اسلامی تبرک گفته و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده آرزوی توفیق روز افزون برای ملت ایران و کلیه خدمتگزاران نظام اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول