اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

12 فروردین روز لبیک‌گویی مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین روز لبیک‌گویی مردم به نظام اسلامی محسوب می‌شود.

12 فروردین روز لبیک‌گویی مردم به نظام است

حجت‌الاسلام محمد موسوی‌سجاسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین از روزهای ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در سال 58 با حضور در پای صندوق‌های رأی به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند تصریح کرد: مردم با رأی 98 درصدی خود نظام جمهوری اسلامی را پذیرفته و پس از گذشت 33 سال از این موضوع همچنان پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 12 فروردین روز لبیک‌گویی مردم به نظام اسلامی محسوب می‌شود تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که در 33 سال گذشته برای نظام به وجود آمده است، مردم همچنان پای کار بوده و از ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده مردم نشان از رضایت آنان از نظام جمهوری اسلامی داشته و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم فهیم و آگاه نسبت به آرمان‌های نظام همواره پایبند بوده‌اند یادآور شد: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

وی توجه به منویات مقام معظم رهبری را از ویژگی‌های بارز مردم عنوان کرد و گفت: مردم با توجه به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری همواره پیشگام عرصه‌های دفاع از نظام هستند.

نماینده منتخب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ولایی و اسلامی ایران اسلامی همواره به پیشرفت نظام در عرصه‌های مختلف کمک کرده‌اند خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه موجب شده است تا نظام پله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه ادامه داد: باید به مشکلات مردم بیش از گذشته توجه شده و برنامه‌ریزی مطلوبی در این زمینه داشت.

حجت‌الاسلام موسوی بر ضرورت افزایش وجدان کاری و انضباط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره در برابر مشکلات جامعه صبوری کرده این مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول