اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

ایرانی‌ها در 12 فروردین اعتقادات خود را به دنیا نشان دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه گفت: مردم ایران اسلامی در روز 12 فروردین سال 58 اعتقادات و اسلامیت خود را به تمام دنیا نشان دادند.

ایرانی‌ها در 12 فروردین اعتقادات خود را به دنیا نشان دادند

مسعود منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین یادآور تحقق شعار استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: 12 فروردین روزی است که مردم ایران اسلامی در راستای فرمان حضرت امام خمینی(ره)  و منویات این بزرگوار به میدان آمدند و اسلامیت و اعتقادات خود را به دنیا نشان دادند.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام زمان قبل از انقلاب همواره درصدد دور کردن مسلمانان از واقعیت‌های اسلام و به فراموشی سپردن دین مبین اسلام بودند.

 

فرماندار بانه گفت: با پیروزی انقلاب و تشکیل و استقرار جمهوری اسلامی ایران دین مبین اسلام جان تازه‌ای گرفت و احکام الهی، آزادی و استقلال  برای مردم به ارمغان آورده شد.

 

منصوری بیان کرد: 12 فروردین به واقع بیانگر این واقعیت است که ‏مردم ایران هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به ‏بیگانگان نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: امروز پس از گذشت 33 سال، این نظام همچنان محکم، استوار و پابرجاست و مردم به اعتقادات و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله در راهپیمایی 22 بهمن سال 90 و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادند همواره مستحکم و استوار وفادار به آرمان‌های امام راحل و اهداف شهدا خواهند بود.

فرماندار بانه تصریح کرد: ما همیشه به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مدافع ارزشمند انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول