اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

حق مطلب در مورد 12 فروردین ادا نشده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: حق مطلب در مورد 12 فروردین در جامعه ادا نشده است.

حق مطلب در مورد 12 فروردین ادا نشده است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین به عنوان یکی از روزهای مهم تاریخ کشور محسوب می‌شود که تاکنون مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی پاسخ "آری" مردم به نظام جمهوری اسلامی بود تصریح کرد: باید در مورد 12 فروردین به مردم اطلاع‌رسانی مطلوب صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید مفاهیم بلند 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی به جامعه عرضه شود خاطر نشان کرد: 12 فروردین مغایرتی با شادی 13 فروردین به عنوان روز طبیعت ندارد.

وی با بیان اینکه حق مطلب در مورد 12 فروردین در جامعه ادا نشده است اضافه کرد: باید مسئولان در راستای اطلاع‌رسانی این روز بیش از گذشته تلاش کنند.

احمدی با اشاره به اینکه باید مظلومیت 12 فروردین به نحو مطلوبی بازگو شود ادامه داد: باید در راستای فرهنگ‌سازی روز جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به این امر توجه جدی نشده است افزود: در گذشته نیز به این موضوع به صورت پررنگ پرداخته نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم گرامیداشت این روز تاکید کرد و یادآور شد: باید رسانه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

وی تبیین اهمیت روز 12 فروردین را مهم ارزیابی کرد و گفت: روز 22 بهمن به عنوان روز پیروزی انقلاب اسلامی مکمل روز 12 فروردین است.

احمدی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن حماسه دیگری آفریده و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند یادآور شد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به نظام جمهوری اسلامی پاسخ مثبت دادند.

وی 12 فروردین را محصول اندیشه بلند امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: مردم با رأی 98 درصدی به نظام جمهوری اسلامی به اسلامی بودن نظام رأی مثبت دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه این روز در نظام جمهوری اسلامی روز بی‌نظیر و بی‌بدیل است خاطر نشان کرد: حق مطلب در خصوص این روز تاریخی ادا نشده است.

وی تبیین اهداف امام خمینی (ره) را در راستای معرفی نظام جمهوری اسلامی در جامعه مهم دانست و گفت: برای تبیین اهداف نظام باید این روز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول