اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان روز ششم فروردین ماه

2.9 میلیون مسافر نوروزی در استان بوشهر اسکان یافتند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر گفت: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز ششم فروردین ماه، 2 میلیون و 900 هزار مسافر نوروزی در استان بوشهر اسکان یافتند.

2.9 میلیون مسافر نوروزی در استان بوشهر اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد دشتی صبح امروز در نشست اعضای هیئت بازرسی ستاد تسهیلات نوروزی استان بوشهر اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش مطلوبی داشته و آب و هوای مطلوب در بوشهر نیز موجب این امر شده است.

وی افزود: استان بوشهر در نوروز امسال حال و هوای دیگری داشته و تا پایان روز ششم شاهد حضور جمعیتی دو برابر مدت مشابه سال قبل در این استان هستیم.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر تصریح کرد: برخی استان‌ها محور گردشگری هستند، اما بوشهر مقصد گردشگری است و میزان ماندگاری مسافر در بوشهر بالاست.

دشتی با بیان اینکه میزان ماندگاری مسافر در بوشهر را سه تا چهار روز پیش‌بینی می‌کنیم خاطر نشان کرد: در زمینه اسکان که یکی از فعالیت‌های مهم ستاد تسهیلات بوده با همکاری آموزش و پرورش 2 هزار و 400 کلاس درس و با همکاری شهرداری 20 کمپینگ تجهیز شده است.

این مسئول عنوان کرد: به 50 واحد استیجاری با همکاری نیروی انتظامی و اماکن مجوز اسکان دادیم.

وی با بیان اینکه روحیه نشاط و شادابی در بین گردشگران موج می‌زند افزود: 10 نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در استان بوشهر برپا شده و هدف ما معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی استان بوده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر ابراز داشت: استقبال از نمایشگاه صنایع دستی به حدی بوده که حدود 80 درصد محصولات غرفه‌ها در یک روز به فروش می‌رسد.

دشتی با اشاره به تورهای گردشگری دریایی در بوشهر گفت: با وجود دو کشتی کاتامران و سنتی برای تورهای گردشگری روزانه حدود 2 هزار نفر در این تورها حضور می‌یابند.

این مسئول در پایان با اشاره به توزیع یک‌هزار و 100 تن سیب و پرتقال در ایام نوروز اذعان داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در مبادی ورودی شهرها بروشور، تراکت‌های تبلیغاتی را در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول