اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

رضایت مسافران نوروزی حاکی از تدوین برنامه‌ریزی‌های دقیق است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رضایتمندی مسافران نوروزی حاکی از برنامه‌ریزی‌های تأثیرگذار و تلاش‌های خوب مدیریت استان کرمانشاه است.

رضایت مسافران نوروزی حاکی از تدوین برنامه‌ریزی‌های دقیق است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت الله حسن ممدوحی صبح امروز در دیدار با استاندار کرمانشاه گقت: تلاش‌های خوبی در استان برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی صورت گرفته و مسافران از این اقدامات انجام شده رضایت دارند که جا دارد از مدیریت استان در این راستا تشکر کنیم.

براساس گزارش استانداری وی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های در حال انجام وضعیت استان و شهر کرمانشاه روبه آبادانی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات به بهترین شکل و با حضور حداکثری مردم برگزار شد و امیدواریم برگزاری مرحله دوم نیز به مانند مرحله اول به بهترین شکل برگزار شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در سال گذشته ادامه داد: حضور مردم در مراسم استقبال به حدی گسترده و بی‌نظیر بود که در دیداری با آیت الله جوادی آملی داشتم، ایشان فرمودند که کرمانشاه عظمت و صلابت خود را در این استقبال نشان داد.

ممدوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم تصریح کرد: امروز نقشه کشور وابسته به نقشه جغرافیایی نیست و پیروزی مسلمانان و مظلومان در اقصی‌نقاط جهان به معنای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: مردم مسلمان جهان و منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل حکام مستبد و وابسته خود ایستادگی می‌کنند و با تمام توان مسیر عزت‌مند انقلاب اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

در ادامه این جلسه استاندار کرمانشاه نیز گفت: آیت‌الله ممدوحی از مدرسان تراز اول حوزه‌های علمیه کشور هستند.

دادوش هاشمی در ادامه به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال گذشته به استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته استان کرمانشاه مزین به حضور معنوی و عطرآگین مقام معظم رهبری شد و مردم با توجه به عشق وصف ناشدنی خود به رهبرشان ثابت کردند که پیروی محض از ولایت فقیه را با تمام جدیت دنبال می‌کنند.

وی افزود: در زمان حضور مقام عظمای ولایت مصوبات بسیار مهمی برای استان به تصویب رسید که اگر وزن مالی پروژه‌ها و طرح‌های آن را در نظر بگیریم این مصوبات به هیچ عنوان با استان‌های دیگر قابل قیاس نیست.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در استان تنها عمل و کار صورت می‌گیرد، گفت: مدیریت استان به دور از حرف و شعار در راستای رسیدن استان به توسعه و بالندگی گام برمی‌دارد و در ایام تعطیلات نوروز که اجرای پروژه‌ها در دیگر استان‌ها تا پایان این ایام تعطیل بوده در استان کرمانشاه تنها در سه روز نخست اجرای کارها با تعطیلی مواجه بودند.

وی گفت: مردم با اجرای درست و سریع پروژه‌ها خوشحال می‌شوند؛ لذا ما نهایت تلاش خود را برای خوشحالی، شادمانی و نشاط مردم شریف استان به کار می گیریم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول