اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی البرز خبر داد

تور رایگان البرزگردی برای 2 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از آغاز تور رایگان البرزگردی به ظرفیت 2 هزار مسافر در ایام باقی‌ مانده نوروز خبر داد.

تور رایگان البرزگردی برای 2 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز محمدرضا پوینده اظهار داشت: تور رایگان البرزگردی برای 2 هزار مسافر آغاز شده است که این تورها تا روز دوازدهم فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: هدف از این کار معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان البرز است که طالقان، برغان، نظرآباد و دیگر بخش‌های استان البرز از جمله مکان‌ها و مسیرهای گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: زمانی که گردشگران خارجی وارد ایران می‌شوند و ظرفیت و جاذبه‌های گردشگری و سطح زندگی ایرانی‌ها را مشاهده می‌کنند به این امر که ایران کشوری توسعه یافته است، ایمان می‌آورند.

پوینده با اشاره به اینکه در سال جاری 14 کمیته زیر نظر ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل شده است که مسئولیت چهار کمیته با اداره‌کل میراث فرهنگی استان است، اضافه کرد: خوش‌بختانه اقدامات خوبی در کمیته‌های فوق برای خدمات‌‌رسانی به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در طول ایام نوروز 15 پایگاه اطلاع‌رسانی از سوی میراث فرهنگی البرز در سطح استان فعال شده‌اند که شش پایگاه در شهرستان کرج، 5 پایگاه در ساوجبلاغ، دو پایگاه در نظرآباد و هم‌چنین دو پایگاه در طالقان فعال است.

انتهای پیام/ک30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول