اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان:

خیمه‎های معرفت با استقبال مسافران نوروزی همراه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از استقبال پرشور زائران و مسافران نوروزی در خیمه‎های معرفت که در امامزاده عبدالله (ع) گرگان در حال برگزاری است خبر داد.

خیمه‎های معرفت با استقبال مسافران نوروزی همراه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر پیش از ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران خیمه‌های معرفت امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار داشت: خیمه‎های معرفت از 28 اسفندماه 1390 تا 14 فروردین‎ماه سال‎ جاری در آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برپا شده که محوریت آن بر پایه رشد و تقویت ارزش‎های دینی بنیان نهاده شده است.

وی با بیان اینکه خیمه‎های معرفت یکی از برنامه‎های فرهنگی و زیرمجموعه طرح آرامش بهاری است خاطر نشان کرد: طرح آرامش بهاری با تدارک برنامه‎های متنوع دینی و مذهبی در گروه‎های مختلف سنی کودک و نوجوان، جوانان همچنین بزرگسال در تمام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان برگزار می‎شود تا همزمان با رستاخیز طبیعت، انسان‌ها نیز در تحول درونی خویش بکوشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان تصریح کرد: در غرفه کودک و نوجوان، روحانیون اعزامی از حوزه‎های علمیه قم تلاش می‎کنند تا بچه‎ها بر اساس آیات قرآنی و احادیث به ارائه نقاشی‎های هدفمند بپردازند و در پایان نیز به آثار برتر جوایزی اهدا می‎شود.

سلیمانی‎فر تصریح کرد: مبلغان بومی و اعزامی در غرفه مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در دو بخش خواهران و برادران به زائران و مسافران نوروزی ارائه خدمت می‎کنند.

وی با بیان اینکه غرفه‎ای تحت عنوان سخنرانی چند رسانه‎ای در خیمه‎های معرفت تعبیه شده یادآور شد: در این بخش به مباحث احکام و سلسله مراتب مسائل روز به‎ویژه جنگ نرم پرداخته می‎شود که تبیین راهکارهای مقابله با جنگ نرم، تشریح ابعاد جنگ نرم همچنین وظیفه مردم و مسئولان در قبال این موضوع از مهم‌ترین مسائلی است که مورد بحث و تبادل‎نظر قرار می‎گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان متذکر شد: در کنار این غرفه‎ها نمایشگاه ارائه کتب مذهبی، اعتقادی و خانوادگی تدارک دیده شده تا خانواده‎ها از فرصت به‎دست آمده نهایت بهره‎مندی را داشته باشند.

سلیمانی‎فر اذعان داشت: شهرستان گرگان برای نخستین ‎بار میزبان برپایی خیمه‎های معرفت شده و خوشبختانه استان گلستان از جمله استان‎هایی بوده که در این زمینه پیشگام بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول