اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اصلی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اهر خبر داد

چاپ و توزیع 10 هزار نسخه راهنمایی گردشگری اهر برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: عضو اصلی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اهر از چاپ بیش از 10 هزار نسخه پرشور و راهنمای گردشگری برای مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد.

چاپ و توزیع 10 هزار نسخه راهنمایی گردشگری اهر برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حسن بالاگر ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان گفت: به منظور آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان اهر در حوزه گردشگری و آثار تاریخی این شهرستان به مناسبت سی امین سال تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بروشور و بسته‌های ویژه فرهنگی و نقشه راهنمایی شهر اهر که تمام نیازهای عمومی و ضروری برای مسافران نوروزی و گردشگران تدارک دیده شده و با همکاری صمیمانه پرسنل تلاشگر هلال احمر و کانون دانشجویی هلال احمر واحد اهر در اختیار خودروهای عبوری و مسافران نوروزی قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نمازخانه این دانشگاه، استادسرا و سرویس‌های بهداشتی با هماهنگی انتظامات واحد برای استفاده مسافران نوروزی آماده شده است.

عضو اصلی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اهر گفت: برای آشنایی بیشتر مسافران آثار تاریخی و نقاط گردشگری این شهرستان و عکس‌ها و شرح این آثار در قالب بنرهای بزرگ در معرفی دید علاقمندان قرار داده شده است.

وی، حضور گردشگران و مسافران نوروزی را نسبت به سال گذشته قابل توجه اعلام کرد و افزود: با هماهنگی و تدبیر ویژه فرمانداری و دبیرخانه دائمی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و همکاری و تعامل ادارات خدماتی امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد ارائه خدمات مناسب به گردشگران بودیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول