اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان خبر داد

حضور 5 هزار و 500 زنجانی در مشهد شهدا

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان از حضور 5 هزار و 500 زنجانی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

حضور 5 هزار و 500 زنجانی در مشهد شهدا

جعفر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان از 19 اسفند ماه سال گذشته در حال حاضر کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند.

وی با بیان اینکه 17 کاروان با 116 اتوبوس از خواهران و برادران و اقشار مختلف بسیج در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند تصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان تا 14 فروردین ماه سال جاری به مشهدالشهدا اعزام می‌شوند.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه بازدید از یادمان‌های شهدا از برنامه‌های راهیان‌نور محسوب می‌شود افزود: کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی شلمچه، والفجر 8، کربلای 5، هویزه، دهلاویه و دوکوهه بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور در معراج شهدا وداع با شهدای گمنام از برنامه‌های کاروان‌های راهیان‌نور محسوب می‌شود افزود: حضور در برنامه رزمایش شبانه نیز در پادگان حبیب‌اللهی اهواز از دیگر برنامه‌های راهیان‌نور است.

موسوی حضور در دعای کمیل و ندبه را از برنامه‌های پنج‌شنبه و جمعه کاروان‌های راهیان‌نور برشمرد و ادامه داد: اجرای مراسم مختلف در ایام نوروز به ویژه لحظه تحویل سال از دیگر برنامه‌های راهیان‌نور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان در شهر اهواز مستقر هستند افزود: همه کاروان‌ها در سلامت کامل قرار دارند.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند افزود: 5 هزار و 500 نفر در قبل عید و عید نوروز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان پس از 13 فروردین نیز در سال جاری ادامه می‌یابد.

موسوی با تقدیر از دست‌اندرکاران کاروان‌های راهیان‌نور یادآور شد: مردم استان زنجان استقبال مطلوبی از کاروان‌های راهیان‌نور دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول