اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه در دیدار نوروزی با خانواده‌های شهدا گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون جانفشانی و خون شهدا هستیم.

امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های شهدا گفت: سال نو را به همه ایرانیان به ویژه خانواده معزز شهدا تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت برای ایران اسلامی و ایرانیان باشد.

هاشمی افزود: شهیدان در طول تاریخ با جانفشانی خود طلایه‌دار ارزش‌های والای انسانی بوده‌اند و همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: دیدن پدر و مادر و خانواده شهید لیاقت می‌خواهد و خداوند منان را شاکرم که امروز توفیق دیدار تعدادی از پدران و مادران و خانواده شهدا را در ابتدای سال نو باز هم عطا فرمود.

هاشمی، همدلی مردم را در سال جدید بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید همه مردم و مسئولان همدل و همراه با یکدیگر در راستای تحقق این شعار عزم خود را جزم کنند و گام بردارند.

گفتنی است، استاندار کرمانشاه امروز از بازار گوشت و میوه شهر کرمانشاه نیز بصورت سر زده بازدید کرد و با حضور در مراکز خرید، از میزان ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی و قیمت اجناس موجود در بازار نظارت به‌عمل آورد.

وی پس از این بازدید، نکات لازم را به مسئولان مربوطه گوشزد کرد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول