اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی:

پاسداری از خون شهدا وظیفه آحاد جامعه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی پاسداری از خون شهدا را وظیفه آحاد جامعه و مدیران عنوان کرد.

پاسداری از خون شهدا وظیفه آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد بهزاد براتیان بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید والا مقام محمد وحیدی اظهار کرد: شهیدان با رشادت و فداکاری توانستند امنیت پایدار برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و معلمی برای آزادگان سراسر جهان باشند.

وی تصریح کرد: شهادت حرکت ارزشمندی بوده که نتایج ارزشمند و اثربخش آن همواره در جامعه جاری بوده و وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد آنان است.

براتیان با اشاره به اینکه شهادت عالی‌ترین کرامتی است که از سوی خداوند نصیب بندگان مخلص خدا می‌شود، افزود: با گسترش فرهنگ شهادت طلبی در بین نسل جوان می‌توان به تثبیت و تقویت پایه‌های دینی و مبانی اعتقادی و اسلامی رسید.

وی ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و احیای این ارزش‌ها را از وظایف هر ایرانی برشمرد و اظهار کرد: در مقابل عظمت و افتخارات شهدا تکلیفی سنگین بر عهده داریم که باید آن را ادا کنیم.

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون ره آورد انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدای عزیزمان موج بیداری ملت‌های جهان است که پایه‌های ظلم و ستم استکبار را در اقصی نقاط به لرزه درآورده است.

وی یادآور شد: البته ملت ایران بارها با حضور در عرصه‌های مختلف و حمایت از انقلاب اسلامی ثابت کردند که قدردان امام و شهدا بوده و این قدرشناسی را با حضور پر شور خود در راه‌پیمایی 22 بهمن و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادند.

به گزارش فارس، در این دیدار هدایایی از سوی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی به خانواده شهید والامقام جعفری اهدا شد.

دیدار از خانواده‌های شهید از برنامه‌های فرماندهی مرزبانی استان در ایام نوروزی است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول