اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاد و خاطره شهدای خطه استان فارس گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: با حضور کاروان‌های راهیان نور استان فارس در مناطق عملیاتی خوزستان یاد و خاطره شهدای این خطه دلیر پرور گرامی داشته شد.

یاد و خاطره شهدای خطه استان فارس گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مناطق عملیاتی خوزستان، حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور استان فارس در مناطق عملیاتی خوزستان یاد و خاطره شهدای این استان را بار دیگر برای حاضران در این مناطق زنده کرد.

بر این اساس، کاروان‌های راهیان نور لامرد فارس، بسیج دانش‌آموزی سپیدان، فسا، سپاه المهدی، خرامه، شیراز، جهرم، داراب، سپیدان، مرو دشت، خرم بید، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، صنایع الکترونیک شیراز و... در مناطق عملیاتی خوزستان بار دیگر یاد و خاطره شهدای این خطه شهیدپرور را در یاد و خاطره‌ها زنده کرد.

بر اساس این گزارش، کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان با در دست داشتن عکس شهدای استان فارس و مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند.

بر این اساس، این کاروان‌ها با برگزاری زیارت عاشورا در این مناطق یاد و خاطره شهیدان این خطه پاک و دلیرپرور را گرامی داشتند.

در روزهای تعطیلات نوروزی حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی بسیار چشم‌گیر است و حضوری مثال‌زدنی در سال‌جاری در این مناطق نشان از توجه بسیار زیاد مردم به آرمان‌های شهداست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول