اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 25

دومین کاروان راهیان‌نور دامغان به سرزمین نور اعزام شد

خبرگزاری فارس: دومین کاروان راهیان‌نور از شهرستان دامغان به سرزمین‏های نور، ایثار و شهادت اعزام شد.

دومین کاروان راهیان‌نور دامغان به سرزمین نور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسئول دومین کاروان اعزامی از دامغان ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: در این مرحله بیش از 285 نفر زائر به وسیله شش دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده‌اند و این کاروان را یک نفر راوی و یک نفر روحانی همراهی می‌کنند.

محمد مطلبی‌نژاد افزود: این کاروان "افلاکیان خاکی" نام‏گذاری شده است و هدف از این نام‏گذاری، ایجاد فضای معنوی و آماده‏سازی زائران برای درک بهتر این رویداد عظیم فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: کاروان افلاکیان خاکی در روز اول اردو از دو یادمان فتح‏المبین و شرهانی بازدید به عمل می‏آورند و برنامه فرهنگی مداحی و سینه‏زنی، در یادمان فتح‏المبین، تأثیر معنوی بسیاری را برای زائران فراهم می‏کند.

مطلبی‌نژاد با اشاره به کوتاه شدن زمان اردو و تأثیر آن بر اجرای برنامه‏ها گفت: با کم شدن زمان اردو و تراکم حجم برنامه‌ها، ما نیز زمان حضور در یادمان‌ها را کاهش داده‌ایم و بازدید از برخی یادمان‌ها را از برنامه کاروان حذف کرده‌ایم.

مسئول دومین کاروان اعزامی از دامغان تصریح کرد: حرکت راهیان‌نور باید تداوم داشته باشد و باید بتوانیم با زائران بعد از پایان اردو ارتباط داشته و روحیه معنوی آنها را پرورش دهیم.

وی در پایان افزود: باید طوری برنامه‌ریزی کرد که با زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مرقد مطهر امام راحل(ره)، فرصت مناسبی برای هر چه بیشتر کردن معنویت در این اردوها و افزایش رضایت‏مندی زائران فراهم کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول