اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم خبر داد

حضور 300 عضو هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: 300 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سفر راهیان‌نور سال جدید حضور به هم رساندند.

حضور 300 عضو هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم محسن دیانی اظهار کرد: تاثیر حضور جوانان در اردوهای راهیان‌نور از تقاضای دوباره و چند باره آنها برای شرکت در این اردوها مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان به منظور فراهم ساختن امکانات حداقلی برای کاروان‌ها ادامه داد: مسئولان باید از استقبال جوانان و اقشار مختلف مردم بهترین بهره‌مندی را داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: 300 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سفر راهیان‌نور سال جدید حضور به هم رساندند.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور در عصر حاضر بهترین اقدام فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است عنوان کرد: مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) همزمان با آغاز به کار دومین کنگره جراحان ایران واقع در جاده اهواز خرمشهر برگزار شد.

به گفته دیانی خدمت‌رسانی در بیمارستان صحرایی به مدت سه روز برگزار شد و تیم پزشکی شامل 15 متخصص و کادر پزشکی با حضور 50 نفر به ویزیت ساکنان مناطق محروم هویزه و سوسنگرد پرداخت.

وی گفت: در مدت سه روز 4 هزار و 200 نفر از ساکنان مناطق محروم استان خوزستان ویزیت شدند و 130 مورد رادیولوژی، 170 مورد آزمایش و ... صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم تصریح کرد: این اقدامات با هدف توانبخشی، رفع محرومیت و ایجاد دید مناسب و مثبت به مردم منطق نسبت به سفرهای نو برکاتی دارد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول