اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید دانشکده شهید محلاتی:

کاوران‌های راهیان‌نور پیام‌رسان ایثار رزمندگان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید دانشکده شهید محلاتی گفت: کاروان‌های راهیان‌نور به منظور پیام‌رسانی برکات حضور جوانان انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تشکیل شده تا معرفی‌کننده فرهنگ ایثار و برکات آن باشند.

کاوران‌های راهیان‌نور پیام‌رسان ایثار رزمندگان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علی‌اصغر حبیبیان در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور ابراز داشت: یکی از اهداف اصلی برنامه راهیان‌نور ارج‌گزاری به افرادی است که با تلاش و ایثار توانستند از تمامیت ارضی، استقلال و وحدت ملی کشور دفاع کنند.

وی اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشور که امروز شاهد آن هستیم در پرتو جانفشانی و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان صورت گرفت.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی تصریح کرد: اعزام سالانه کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق مختلف مرزی کشور در راستای تحقق بخشیدن به این آیه قرآن است که « به یاد آورید روزی را که به دلیل قلیل بودن از حمله دشمن هراس داشتید اما خداوند یاری رساند و از نعمت‌های پاک خود بهره‌مند ساخت تا شکرگزاری کنید».

وی عنوان داشت: کاروان‌های راهیان‌نور تشکیل شده تا نسبت به نعماتی که ایران اسلامی به دست آورده، شکرگزاری و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و همواره این نعمات حفظ شود.

حبیبیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه بهمن ماه سال 90 یکی از قوت‌های نظام را معرفی ارزش‌ها به نسل جوان عنوان داشتند که یکی از محمل‌های انتقال این ارزش‌ها برگزاری اردوهای راهیان‌نور است که با حضور قشرهای دانش‌آموزی و دانشجویی صورت می‌گیرد.

وی گفت: این محمل نویدبخش فرصت‌هایی برای انتقال برخی از مطالب دوران جنگ تحمیلی است که با اظهار خود افراد، مفید و سودمند است.

مسئول بسیج اساتید دانشکده شهید محلاتی خاطر نشان کرد: در هر حرکت اصلاح‌گرایانه دو عنصر اساسی وجود دارد که یکی خون و شهادت و دیگری پیام‌رسانی است.

وی اضافه کرد: در قیام عاشورا نیز امام حسین(ع) با 72 تن از یاران خویش خون را به منظور پاسداشت اسلام اهدا کردند اما حرکتی که این قیام را جاودانه ساخت و در پهنه تاریخ قرار دارد، پیام‌رسانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بود.

حبیبیان یادآور شد: کاروان‌های راهیان‌نور نیز به منظور پیام‌رسانی برکات حضور جوانان انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تشکیل شده است تا معرف فرهنگ ایثار و برکات آن باشد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول