اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جدید صورت گرفته است

بازدید 246 هزار نفر راهیان نور از منطقه ویژه بندرامام

خبرگزاری فارس: از ابتدای سال جدید تا پایان پنجم فرودین‌ماه سال جاری بیش از 246 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بازدید کردند.

بازدید 246 هزار نفر راهیان نور از منطقه ویژه بندرامام

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛ از 27 اسفند سال 90 تا پنجم فروردین 91 بیش از 246 هزار و 753 نفر از منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در قالب کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی بازدید کردند.

*ورود بیش از 240 هزار مهمان نوروزی در منطقه ویژه بندرامام

در این بازدید 240 هزار و 52 نفر مهمان نوروزی و  2هزار و 701 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور ضمن سفر به بندر امام خمینی(ره) از جاذبه‌های دریایی و بندری بزرگترین منطقه ویژه بندری کشور بازدید کرده و با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) آشنا شدند.

*برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس

هر ساله این مجتمع بندری پذیرای تعداد بسیار زیادی از هموطنان است که در مسیر مسافرت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و نواحی جنوبی کشور از این مجتمع بزرگ بندری بازدید کرده و در همین راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با همکاری شرکت‌های جامعه بندری با اتخاذ تدابیر ویژه اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس قدیم بندرامام خمینی(ره)، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی کرده است.

*ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در مبادی ورودی بندر

ارائه خدمات فنی، بهداشتی و رفاهی در مبادی ورودی در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی از جمله مجموعه اقدامات روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با همکاری دیگر واحدهای این اداره کل است که در ایام تعطیلات سال نو به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول