اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم در مجلس:

سخنان رهبری چراغ راه ملت و مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره چراغ راه ملت و مسئولان بوده و همه موظف به عمل به دستورات‌ خردمندانه و آینده‌نگرانه ایشان هستیم.

سخنان رهبری چراغ راه ملت و مسئولان است

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری اظهار داشت: تولیدات ملی همواره از کیفیت خوبی برخوردار بوده‌اند، اما به دلایل مختلف مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

وی ورود محصولات با‌ کیفیت متوسط و ضعیف خارجی در بازار کشور را یکی از دلایل بی‌توجهی به محصولات داخلی دانست و گفت: باید به واردات محصولات خارجی توجه بیشتری شود و اجازه ندهیم بازار کشور فقط مختص کالاهای خارجی شود.

غضنفرآبادی با خردمندانه و حکیمانه توصیف کردن نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: این تصمیم در شرایط کنونی‌ ایران و جهان بسیار به موقع  و هوشیارانه بود.

وی با اشاره به کیفیت خوب تولیدات داخلی افزود: به گونه‌ای در جامعه القا شده که مردم به سمت و سوی کالاهای خارجی حتی با‌ کیفیت بسیار پایین‌تر گرایش پیدا کرده‌اند که بسیار نگران کننده است.

غضنفرآبادی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید و تصریح کرد: باید مضرات مصرف‌گرایی و عدم توجه به محصولات داخلی برای مردم تبیین شود.

وی تولید و کار خوب را در گرو سرمایه‌گذاری مطلوب دانست و گفت: تولد ملی در کنار کار و سرمایه ایرانی، آینده درخشانی برای ملت و اقتصاد کشور به همراه دارد.

غضنفرآبادی ابراز داشت: همه موظف هستیم در این راستا با تمام قوا تلاش کنیم تا آثار ارزشمند آن را ملت ایران هر چه سریع‌تر مشاهده کنند.

وی بر ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش صادرات غیر‌نفتی تأکید کرد و ابراز داشت: کشور ما مهد تولیدات گوناگون غیر ‌نفتی از جمله محصولات کشاورزی‌، صنعتی‌، معدنی‌ و ... است و بی‌انصافی است که با کوته‌نگری این استعداد و توانایی نادیده گرفته شود.

غضنفرآبادی استان کرمان به ویژه شهرستان‌های شرقی استان کرمان را از جمله قطب‌های کشاورزی و صنعتی کشور دانست و افزود: باید در زمینه تولید و توسعه کار و سرمایه‌گذاری در این منطقه برنامه‌ریزی و کار عملی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول