اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

حضور مقام معظم رهبری در عسلویه هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در پیامی به مناسبت هشتم فروردین، نخستین سالروز سفر تاریخی و پر برکت مقام معظم رهبری به عسلویه تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در عسلویه بارقه امید، هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

در پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر آمده است: تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) به استان ولایت‌مدار بوشهر، طلوع خورشید ولایت در آغاز سال جهاد اقتصادی در منطقه عسلویه، نماد اقتدار صنعتی و پیشرفت علم و فناوری ایران اسلامی در عرصه انرژی فسیلی و سر فصل نوینی در خودکفایی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صنعت نفت است.

در این پیام یادآور شده است: حضور معظم‌له بارقه امید، هدایت و پیشرفت به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار بوشهر به ویژه تلاشگران عرصه نفت، گاز و پتروشیمی هیچگاه آن بهار ولایی را فراموش نمی‌کنند و برای خود خاطره‌ای بی‌غروب و آسمانی می‌دانند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول