اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران:

پیام نوروزی رهبری توجه به هویت ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران توجه به پیام رهبری را توجه به هویت ملی و اصالت اعتقادی عنوان کرد.

پیام نوروزی رهبری توجه به هویت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در حاشیه نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری در مرحله نخست باید فرهنگ‌سازی شود.

وی گفت: جامعه باید به صورت باور و فرهنگ، این موضوع را بپذیرد و با ایجاد انگیزه همراه با برنامه و مدیریت توانمند، موضوع شعار را دنبال کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مفهوم واقعی مرگ بر آمریکا در اینجا نهفته است، تصریح کرد: اگر در شعار فریاد مرگ بر آمریکا سر دهیم اما ابزار و امکانات آنها را وارد کرده و بهره ببریم، شعار مرگ بر آمریکا جایگاه اصلی را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه کافر نباید بر مسلمان سلطه یابد، ادامه داد: در تمام ابعاد باید مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم.

وی توجه به پیام رهبری را توجه به هویت ملی و اصالت اعتقادی عنوان کرد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اکران فیلم‌های زندگی خصوصی و گشت ارشاد اظهار داشت: هر فیلمی در ابتدا برای اکران نیازمند دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و اداره کل ارشاد آن استان است.

وی با بیان اینکه وضعیت هر شهر نسبت به پذیرش فیلم در شورای تامین مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهرها نسبت به وضعیت جغرافیایی و سایر مسائل، حساسیت‌هایی نسبت به این موضوع دارند.

ابراهیمی درباره توقف اکران زندگی خصوصی در بابل گفت: اکران نهایی فیلم به پذیرش شهر و شورای تامین برمی‌گردد که بتواند امنیت شهر را تامین کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول