اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

سفر مقام معظم رهبری به عسلویه ارج نهادن به تلاشگران عرصه اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفر مقام معظم رهبری به عسلویه ارج نهادن به تلاشگران عرصه اقتصادی است.

سفر مقام معظم رهبری به عسلویه ارج نهادن به تلاشگران عرصه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در پیامی به مناسبت هشتم فروردین ماه، نخستین سالروز سفر تاریخی و پر برکت مقام معظم رهبری به عسلویه، سفر معظم‌‌له را ارج نهادن به تلاش دست‌اندرکاران اقتصادی کشور به ویژه در عرصه انرژی توصیف کرد.

در پیام نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری آمده است: حضور رهبر معظم انقلاب در شروع سال 1390 در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیانگر اهمیت دادن ایشان نسبت به مسائل اقتصادی و ارج نهادن به تلاش دست‌اندرکاران اقتصادی کشور به ویژه در عرصه انرژی بود.

در ادامه پیام آیت‌الله حسینی‌بوشهری می‌خوانیم: کشوری می‌تواند در این جهان در مقابل جهان‌خواران بایستد که علاوه بر بعد فرهنگی و سیاسی در عرصه اقتصادی نیز از خود توانمندی و شایستگی نشان دهد.

وی اضافه کرده است: نامگذاری سال جدید به نام ”تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نیز در راستای آن حرکت زیبایی بود که در سال گذشته توسط معظم‌له اتفاق افتاد. 

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول