اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

گوش به فرمان رهبری و آماده هرگونه جهادیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف و تبعیت مردم از منویات رهبری گفت: گوش به فرمان رهبری و آماده هرگونه جهادیم.

گوش به فرمان رهبری و آماده هرگونه جهادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج، اظهار داشت: ملت ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی همواره اتحاد و همبستگی خویش را در برابر دشمنان نظام اسلامی حفظ کرده و می‌کند.

وی افزود: دشمنان بدانند که مردم مسلمان ایران همواره گوش به فرمان رهبری و آماده هرگونه جهاد و فداکاری برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظامشان هستند و به هیچ دشمنی اجازه توطئه‌افکنی نمی‌دهند.

امام جمعه سنندج با محکوم کردن هجوم گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه، افزود: رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که اسلام مترقی‌ترین و پیشروترین دین الهی بوده و با تخریب مساجد و کشتار مسلمانان نمی‌توانند ندای حق طلبی و عدالت‌گستری اسلام را خاموش کنند.

ماموستا مجتهدی تصریح کرد: ایران اسلامی  در طول قرون متمادی همواره پرچمدار عزت، استقلال و حق‌طلبی بوده و هم‌اکنون نیز به فضل الهی و به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد عزت و شکوفایی روزافزون کشور هستیم.

وی خواستار توجه بیش از پیش مردم مسلمان ایران نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شد و افزود: حفظ امنیت و آرامش جامعه و تقویت مبانی وحدت‌بخش از جمله ضروری‌ترین نیازهای کنونی جامعه بوده و باید مدنظر همگان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رواج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه اسلامی از جمله وسایلی است که دشمنان اسلام برای محقق ساختن اهداف شوم خویش به کار می‌گیرند و در این میان باید خانواده‌ها با روشنگری و هدایت جوانان جامعه آنان را در برابر این توطئه‌ها مصون دارند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول