اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بهداشت ستاد تسهیلات نوروزی مازندران:

133 تصادفی در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند / 3 نفر فوت کردند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی مازندران گفت: از لحظه ورود گردشگران نوروزی تاکنون، 133 بیمار تصادفی در بیمارستا‌ن‌های مازندران بستری شدند.

133 تصادفی در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند / 3 نفر فوت کردند

فرزاد بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل ستاد دائمی تسهیلات نوروزی استان مازندران درباره تعداد بیماران پذیرش شده طی روزهای اخیر در سطح بیمارستان‌های مازندران اظهار داشت: تعدادی از بیماران به صورت سرپایی در اورژانس مازندران تحت مداوا قرار گرفتند و ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: کل بیماران ویزیت شده در اورژانس مازندران در روز سوم سفرهای نوروزی 9 هزار و 655 نفر بود که از این تعداد 794 نفر در سطح بیمارستا‌ن‌های استان مازندران بستری شدند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی مازندران با اعلام تعداد بیماران پذیرش شده تصادفی که تعداد آنها به 133 نفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: در فروردین ماه 91 حدود 184 جراحی در سطح بیمارستان‌های استان مازندران انجام شد.

وی درباره تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف با اظهار تاسف بیان کرد: سه نفر از بیماران تصادفی که به بیمارستان‌ها منتقل شدند در اثر شدت جراحت فوت کردند.

وی دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران را بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و یادآور شد: از بین بازدیدهای انجام شده،17 پرونده متخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارسال شد.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نوروزی مازندران در پایان گفت: هیچ‌یک از اماکن بهداشتی مازندران تاکنون تعطیل نشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول