اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته صورت گرفت

امدادرسانی به 21 مورد تصادف در محورهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس استان زنجان از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان 21 تصادف در محورهای و راه‌های مواصلاتی استان زنجان خبر داد.

امدادرسانی به 21 مورد تصادف در محورهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا موسوی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران استان زنجان اظهار کرد: در روز گذشته 99 ماموریت برای 21 مورد تصادف در استان زنجان از سوی اورژانس صورت گرفت.

وی با بیان اینکه چهار مورد مرگ و میر ناشی از تصادف در استان گزارش شده است افزود: دو نفر در جاده زنجان به قزوین و دو نفر نیز در جاده دندی فوت کرده‌اند.

رئیس اورژانس استان زنجان از زایمان یک خانم در زنگیل آباد خبر داد و افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته مشکلی در این راستا به وجود نیامد.

شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه همه عوامل شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به مردم استان و مسافران حضور داشتند افزود: خودروهای تیغه‌دار شهرداری در محورهای مواصلاتی استان اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه 297 نفر از عوامل شهرداری نسبت به برف‌‌روبی و نمک‌پاشی اقدام کردند افزود: با توجه به هرس به موقع شاخه‌های درختان هیچ‌گونه شکستگی شاخه و تنه درختان گزارش نشده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای عدم آب گرفتگی معابر پس از آب شدن برف انجام شده است افزود: 100 نفر نیرو برای پاکسازی معابر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به استفاده 950 تن نمک و ماسه در زمستان سال جاری گفت: با پایدار شدن وضعیت جوی همه معابر پاکسازی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: با توجه به هرس شدن درختان استان در موقع مناسب کمترین اتصالی ناشی از شاخه‌های درختان در استان گزارش شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه با توجه به بروز باد با سرعت 73 کیلومتر در ساعت خوشبختانه شبکه‌های برق استان پایدار بوده و مشکلات کمتری به وجود آمد.

فرماندار ایجرود نیز از اسکان 600 در راه مانده در شهرهای حلب و زرین‌آباد خبر داد و گفت: 40 خودروی در راه مانده نیز نجات یافتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول