اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه‌ کردستان:

8 نفر در تصادفات رانندگی جاده‌های کردستان کشته شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه‌ کردستان گفت: هشت نفر در تصادفات رانندگی جاده‌های کردستان کشته شدند.

8 نفر در تصادفات رانندگی جاده‌های کردستان کشته شدند

رمضان نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از 25 اسفند ماه تاکنون بر اثر سه فقره تصادف در جاده‌های استان کردستان هشت نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در یکی از این تصادفات بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه کامیون در 115 کیلومتری محور سنندج به همدان شش نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم جان باختند.

فرمانده پلیس راه‌ کردستان علت اصلی این حادثه را خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودروی پژو 405 که از بم عازم شهرستان سنندج بود عنوان کرد.

نادری در ادامه به اجرای طرح نوروزی در جاده‌های استان کردستان اشاره کرد و گفت: این طرح مانند سال‌های گذشته با پوشش بیشتری در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش میزان تصادفات انجام می‌شود.

وی از فعالیت 80 گشت پلیس راه در طول اجرای طرح پلیس نوروزی در سطح استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح پلیس نوروزی که با هدف ایمن‌سازی سفرهای نوروزی برای هموطنان در حال اجراست 65 گشت خودرویی محسوس و نامحسوس و 15 گشت موتوری پلیس راه در سطح جاده‌های استان کردستان مستقر هستند.

نادری در ادامه بهبود وضعیت ترافیکی با اجرای صحیح مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، ایجاد آرامش و آسودگی خاطر در سفرهای نوروزی، حضور فعال و موثر تیم‌های پلیس راه به منظور نظارت بر اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی، رسیدگی سریع به تصادفات و جلوگیری از انسداد معابر را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح ذکر کرد و گفت: در اجرای طرح پلیس نوروزی بیش از 500 نیروی پلیس راه استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول