اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ترافیک پایانه‌های کرمان:

تمرکز در رانندگی عامل اصلی کاهش تصادف است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: احتمال وقوع تصادفات منجر به فوت توسط رانندگانی که تمرکز مناسبی ندارند و یا مضطرب هستند، بسیار بیشتر است.

تمرکز در رانندگی عامل اصلی کاهش تصادف است

سید محمد میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: احتمال وقوع تصادفات منجر به فوت توسط رانندگانی که تمرکز مناسبی ندارند و یا مضطرب هستند، بسیار بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروزی و افزایش سفرهای جاده‌ای افزایش سوانح و تلفات را در سال‌های گذشته به دنبال داشته است.

رئیس اداره ترافیک ادره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان ابراز داشت: هر نوع عدم تمرکز در رانندگی از جمله مکالمه با تلفن همراه یا مصرف تنقلات و خوراکی در یک لحظه ممکن است به حادثه‌ای مرگ‌بار تبدیل شود.

وی با توصیه به رانندگان برای حرکتی با آرامش خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم، رفتار رانندگی دیگران ما را تحریک کند و هنگام رانندگی با کمی توقف و استراحت استرس و عصبانیت را برای جلوگیری از هر آسیب از خود دور کنیم تا سفری سالم راحت و ایمنی برای خود و خانواده داشته باشیم.

میرحسینی اذعان داشت: بیماری‌های عصبی، آنفلوآنزا و ... روی تمرکز افراد تأثیر می‌گذارد و در این شرایط حتی‌الامکان نباید و به ویژه در جاده‌های برون شهری رانندگی کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول