اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه نور:

56 درصد آمار تصادفات در نور به یک محور اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه نور گفت: 56 درصد آمار تصادفات در نور به محور نور، چمستان، آمل اختصاص دارد.

56 درصد آمار تصادفات در نور به یک محور اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمدرضاپور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر این شهرستان اظهار داشت: در سال 90 با کاهش تصادفات فوتی نسبت به سال‌های گذشته در استان رتبه اول را کسب کردیم و در کشور هم دارای رتبه خوبی هستیم.

وی با اعلام 27 نفر کشته در سال 90 اظهار داشت: 56 درصد تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان نور به محور در حال تعریض نور ـ چمستان ـ آمل و پل زنگوله اختصاص دارد.

فرمانده پلیس راه نور با خطرساز دانستن این محور در حال تعریض ابراز داشت: از 25 اسفند هم پیمانکاران کارشان را تعطیل می‌کنند و با وضعیت موجود در واقع این محور، تله‌ای برای ساکنان، مسافران و خودروها محسوب می‌شود.

این مسئول از انجام مکاتبات متعدد درباره این محور خبر داد و افزود: اقدام مساعد و مناسبی صورت نگرفت و تنها با حضور فعال پلیس توانستیم مرگ و میر را در این محور کاهش دهیم.

رضاپور خواستار تمهیدات لازم در فرصت باقیمانده تا پایان سال برای امنیت این محور شد.

رئیس اداره راه و ترابری محمودآباد و نور نیز در این جلسه از برطرف ساختن اختلاف ارتفاع و مناسب‌سازی حاشیه این محور خبر داد و گفت: مشکل محور نور ـ چمستان ـ آمل تعریض همزمان کل محور بوده که باید قطعه‌بندی و کار تعریض انجام می‌شد.

داود اصغرزاده همچنین از پاکسازی حاشیه محورها و معابر روستایی خبر داد.

سعدی محمدی سرپرست هلال احمر نور نیز از آمادگی و استقرار اکیپ‌های امدادی و راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر شهرستان نور در ورودی‌های شهر خبر داد.

معاون شبکه بهداشت نور نیز از برپایی ایستگاه سلامت با همکاری پلیس راه و آمادگی بیمارستان و 115 خبر داد.

علیرضا جلالی با اعلام اجرای طرح بهداشتی نوروزی از 15 اسفند تا 15 فروردین از بازرسی بهداشت محیط شبکه بهداشت از اول اسفند خبر داد و افزود: در سال جاری 25 درصد بخش خصوصی نیز به مجموعه بهداشت و درمان برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر اضافه شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول