اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خبر داد

سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی و جرحی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: عابران پیاده در تصادفات فوتی و جرحی سهم بالایی را به خود اختصاص داده‌اند.

سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی و جرحی آذربایجان غربی

  علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عدم توجه کافی به جلو در مناطق مسکونی و تجاوز از سرعت مقرره در مناطق مسکونی از علل مهم تصادفات عابران پیاده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی به ویژه در مناطق مسکونی حاشیه جاده‌ها تصریح کرد: لازم است تا عابران پیاده از محل‌های مجازی که با نصب تابلو مشخص شده است اقدام به طی عرض جاده کنند و از ایجاد خطر بپرهیزند.

این مسئول با بیان اینکه نوروز سال گذشته 15درصد تصادفاتی فوتی و جرحی آذربایجان غربی مربوط با عابران پیاده بود افزود: رانندگان باید در مناطق مسکونی توجه کافی به حاشیه راه داشته باشند و سعی کنند با سرعتی مطمئن و پایین‌تر از سرعت تعیین شده در مناطق مسکونی تردد کنند.

سعیدی با اشاره به محورهای پرحادثه استان گفت: محورهای میاندوآب به مهاباد، میاندوآب به بوکان و محور ارومیه به مهاباد بیشترین تعداد تصادفات فوتی و جرحی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اعلام کرد: محورهای پرحادثه استان مورد شناسایی قرار گرفته و به دستگاه‌های ذیربط اعلام شده‌اند که امید می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول