اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان:

آداب نماز در ادارات رعایت شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان خواستار رعایت بیشتر آداب نماز در دستگاه‏های دولتی این استان شد.

آداب نماز در ادارات رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با حضور مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان، مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان و اعضای شورای اقامه نماز این شرکت، آخرین جلسه این شورا در سال 90 برگزار شد.

مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در این نشست، داشتن اخلاص را از عوامل مهم در اثرگذاری کار فرهنگی و دینی دانست.

حجت‏الاسلام و المسلمین قدرت‏الله قنبری افزود: اگر کار برای رضای خداوند انجام گیرد، برکات و خیرات زیادی را به همراه خواهد داشت.

حجت‏الاسلام علی محمدی، امام جماعت شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با اشاره به فلسفه عبادت اظهار داشت: خداوند عبادت را برای ایجاد بندگی در انسان‏ها قرار داده است و اگر عبادت با شرایط آن انجام شود، اثراتش در رفتار انسان‏ها نمود پیدا می‏کند.

حسن مسلمی، مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز رعایت آداب نماز را یکی از ضروریات اقامه نماز جماعت برشمرد.

وی اظهار کرد: همان‌گونه که باید نمازگزار در هنگام نماز به باطن نماز توجه کند، رعایت آداب ظاهری نماز مانند آراستگی نمازگزار و نمازخانه از ضروریات است.

دبیر شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان نیز با اظهار تشکر از همکاری و حمایت‏های اعضاء و تمامی کارکنان این شرکت، آرزوی امیدواری کرد تا در سال جدید توفیقات بیشتری در بحث اشاعه فرهنگ نماز در سطح شرکت حاصل شود.

محمدمهدی وحدتی تقدیر ویژه از شرکت برق منطقه‏ای سمنان را از سوی ستاد اقامه نماز استانداری سمنان در بین 60 دستگاه اجرایی استان سمنان، نشان از علاقه‏مندی، اعتقاد و باور دینی کارکنان این شرکت دانست.

وی افزود: چنانچه فلسفه عبادت و نماز به درستی تبیین شود، افراد به انجام فرائض دینی رغبت بیشتری پیدا می‏کنند.

در ادامه، پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای اقامه نماز شرکت برق منطقه‏ای سمنان، تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول