اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خبر داد

آماده‌سازی 150 نمازخانه در دشتستان برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار دشتستان از آماده‌سازی 150 نمازخانه در دشتستان برای مسافران نوروزی خبر داد.

آماده‌سازی 150 نمازخانه در دشتستان برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقایدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ نماز و ترویج معنویت و اخلاق اسلامی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: امروز دشمنان از هر وسیله‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی بهره گرفته‌اند و می‌خواهند جوانان را از نماز و اسلام جدا کنند که بحمدالله جوانان این مرز و بوم همواره در مسیر اسلام حرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه دشمنان را ناکام کرده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان روند برگزاری نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان را رضایت‌بخش عنوان کرد و یادآور شد:باید با برنامه‌ریزی بهتر و منظم‌تر در ترویج فرهنگ و اقامه  نماز در بین جوانان تلاش کنیم.

دهقایدی از آماده‌سازی 150 نمازخانه در دشتستان برای مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ساماندهی و آماده‌سازی فضاهایی برای اقامه نماز در ایام نوروز با همکاری دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز نزدیک به 100 نمازخانه در مدارس شهرستان و بیش از 50 نمازخانه در مکان‌هایی ویژه در تمام پارک‌های ورودی شهرستان و سایر مراکز شهری برای اقامه نماز مهیا و پیش‌بینی شده است.

امام جمعه آبپخش نیز در این نشست با ذکر آیات قرآن و احادیثی از ائمه معصومین از اهمیت و تاثیرات برپایی نمازجمعه در جامعه و توجه بیشتر بر اقامه نماز در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی افزود: مسئولین باید برای اقامه بهتر و باشکوه‌تر نماز در ادارات شهرستان توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی از وظابف اصلی یک حکومت اسلامی را برپایی نماز در جامعه برشمرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول