اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

جلسه‌ها با نماز تلاقی نداشته باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه نماز اصلی‌ترین فریضه برای انسان است، گفت: وقت جلسه‌ها نباید به گونه‌ای باشد که با نماز تلاقی پیدا کند.

جلسه‌ها با نماز تلاقی نداشته باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در ستاد اقامه نماز استان کرمان اظهار داشت: زمانی که انسان طی شبانه‌روز پنج نوبت در اقیانوس بی‌کران الهی خود را تطهیر می‌کند و با خالق خود مرتبط می‌شود به طور یقین از تمام بدی‌ها، زشتی‌ها و آلودگی‌ها دور می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان با حضور قلب این فریضه الهی را به جا آورند، بسیاری از مشکلات از بین می‌رود و تمام مسیرها هموار می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه مقدمات اقامه نماز در بعضی از نهادها و مکان‌های عمومی به نحو مطلوبی فراهم نشده است از وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها انتقاد کرد و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به این مکان‌ها شد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم، انسان‌ها توجه بیشتری به نماز به عنوان زیباترین عبادت داشته باشند، باید مقدمات لازم را فراهم کنیم.

نجار از پیش‌بینی برای حضور 5 میلیون نفر مسافر در استان کرمان طی ایام نوروز خبر داد و ابراز داشت: در این ایام تمام حمام‌های عمومی باید فعال باشند و درب مسجد و وضوخانه‌های استان کرمان به روی مسافران گشوده شود.

وی با تأکید بر فضاسازی معنوی در سطح شهر عنوان کرد: فضای معنوی برای نماز باید در جامعه ایجاد شود.

نجار بر اهتمام جدی مدیران در نماز جماعت، اتخاذ برنامه‌های مناسب برای کارکنان در نماز و تشکیل جلسه‌های مستمر ستاد اقامه نماز تأکید و بیان داشت: تهیه و تدوین طرح‌های جدید و تأمین بودجه برای امر نماز باید انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه زمان برگزاری جلسه‌ها باید به گونه‌ای تنظیم شود که با نماز تلاقی نداشته باشد، اذعان داشت: برگزاری نشست‌های آموزشی برای ارتقای نماز ضروری است.

نجار به حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: مشارکت 70 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات قابل تقدیر است و معتقدم، تمام افرادی که در این انتخابات حضور داشتند، برنده هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول