اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان فروردین 91 صورت می‌گیرد

اعلام نتایج مسابقه «تألیف کتاب نماز» در فارس

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز فارس گفت: فروردین 91، نتایج چهاردهمین مسابقه «تألیف کتاب نماز» و «بهترین روش‌های دعوت فرزندان به نماز»، اعلام می‌شود.

اعلام نتایج مسابقه «تألیف کتاب نماز» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان مؤمن در چهاردهمین مسابقه تألیف کتاب نماز (نویسندگان جوان) و شرکت گسترده فرهنگیان از فراخوان «بهترین روش‌های دعوت فرزندان به نماز» نتایج این رقابت‌های فرهنگی، پایان فروردین 1391 اعلام می‌شود.

ذوالانوار افزود: 89 اثر از فرهنگیان فارس در فراخوان «بهترین روش‌های دعوت فرزندان به نماز» و 460 اثر ادبی با موضوع نماز در قالب داستان، شعر، قطعه ادبی، خاطره، تألیف و مقاله از 370 نویسنده جوان از سراسر این استان برای داوری به ستاد اقامه نماز کشور ارسال شده است.

وی با بیان این که آمار شرکت کنندگان در چهاردهمین مسابقه تألیف کتاب نماز نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش داشته است، از استقبال خوب دختران جوان از این مسابقه خبر داد و بیان کرد: 86 درصد شرکت کنندگان در چهاردهمین مسابقه تألیف کتاب نماز را دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از سراسر این استان  تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نویسندگان جوان از شهرستان‌های استهبان، آباده و مرودشت، پس از شیراز بیشترین آثار را به چهاردهمین مسابقه تألیف کتاب ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول