اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

مدیران ورزشی فعال در ترویج فرهنگ نماز تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم تجلیل مدیران ورزشی فعال در ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

مدیران ورزشی فعال در ترویج فرهنگ نماز تقدیر می‌شوند

محمدعلی مومنی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان و همکاری ستاد اقامه نماز استان قم در دو سال اخیر یکی از مهم‌ترین اهداف ما ترویج فرهنگ نماز در ورزش اعم از اماکن و مسابقات ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: برای این منظور ستاد اقامه نماز با همکاری مدیران مجموعه‌های ورزشی، سالن‌ها و استخرهای سطح استان نسبت به اختصاص مکانی مناسب برای برگزاری نماز و همچنین تجهیز نمازخانه اماکن ورزشی استان قم اقدام کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: مهم‌ترین هدف تمامی تلاشگران در این زمینه، این است که ان‌شاءالله همانند توجه و نگاه وی‍ژه‌ای که موضوع توسعه ورزش در ابعاد همگانی، قهرمانی، عمرانی و آموزشی می‌شود، در بحث فرهنگی و به خصوص نماز نیز توجه لازم صورت پذیرد.

وی یاد آور شد: بر این اساس یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را تجلیل و قدردانی از تمام تلاشگران توسعه و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی قرار داده‌ایم و در گام نخست این ستاد با پیشنهاد به ستاد اقامه نماز استان قم، از مسئولان استخر دریا تجلیل کرد.

مومنی‌پور ابراز داشت: در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین احسانی رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در استخر دریا برگزار شد، ضمن برگزاری نماز جماعت با اهدای بسته‌های فرهنگی از تلاشگران ترویج فرهنگ نماز در این استخر قدردانی شد.

وی عنوان کرد: در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام احسانی از نزدیک در جریان طرح‌های آتی استخر دریا در زمینه ترویج فرهنگ نماز قرار گرفت.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: بعد از اختصاص نمازخانه در اماکن ورزشی سطح استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد زیباسازی فضاهای در نظر گرفته شده است که امیدواریم در این زمینه اعتبارات لازم به زودی تخصیص یابد.

وی افزود: نصب بنرهایی حاوی احادیث ائمه اطهار (علیهم السلام) و پیام‌های فرهنگی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد در راستای توجه به مسائل فرهنگی مرتبط با امور دینی و مسائل شرعی است.

مومنی‌پور در پایان از اقدام ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای احداث نمازخانه ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در سال آینده محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول