اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد نماز کرمان خبر داد

رشد اقامه نماز جماعت در اداره‌های کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: وضعیت نمازخانه‌ها، اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های جانبی نماز در اداره‌های دولتی استان کرمان نسبت به سال‌های گذشته رشد دارد.

رشد اقامه نماز جماعت در اداره‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور پیش از ظهر امروز در ستاد اقامه نماز استان کرمان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستگاه‌های فرهنگی و دولتی را موظف به انجام اموری کرده‌اند که در ستاد اقامه نماز به عنوان تکالیف خاص و عام نهادها درباره نماز مطرح است.

وی افزود: بر اساس تکلیف عام تمام دستگاه‌ها موظفند، نسبت به اقامه نماز و زمینه‌سازی برای آن برنامه‌هایی را داشته باشند.

عرب‌پور با بیان اینکه نهادهایی مانند صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، پایانه‌ها و آموزش و پرورش تکلیف خاص و ویژه هم در زمینه نماز دارند، ابراز داشت: به عنان نمونه اداره پایانه‌ها باید نمازخانه‌های بین‌راهی را احداث کند و همچنین تأمین امام جماعت دستگاه‌ها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی از تشکیل معاونت و کارشناسی‌های بازرسی و نظارت ستاد اقامه نماز خبر داد و بیان داشت: هر ساله ستادهای نماز در دستگاه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نهادهای برتر تجلیل و به دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اند، تذکر داده می‌شود.

عرب‌پور با اشاره به اینکه تمام اقشار، دستگاه‌ها و صنوف باید نماز را مدنظر قرار داشته باشند، تصریح کرد: در اداره‌ها باید بیشتر به نماز توجه شود، زیرا دستگاه‌های دولتی پیشانی نظام هستند. 

وی با بیان اینکه وضعیت نماز در دستگاه‌های دولتی استان کرمان نسبت به سال‌های گذشته فرق کرده است، افزود: وضعیت نمازخانه‌ها، اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های جانبی نماز در اداره‌های دولتی رشد دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: نماز باید به عنوان پشتوانه معنوی قوی برای مدیران باشد و این امر را جزئی از مدیریت بدانیم که توجه به معنویات و نماز می‌تواند ما را در مدیریت کمک کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول