اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مانور عملیاتی آغاز طرح نوروزی در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان مرکزی مانور عملیاتی آغاز طرح نوروزی در اراک برگزار شد.

مانور عملیاتی آغاز طرح نوروزی در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این مانور گفت: ستاد تسهیلات نوروزی استان مرکزی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را از سه ماه قبل با پیام بهار من، آرامش و رضایت تو به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی آغاز کرد.

مجتبی رضوانی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران در ایام نوروز توسط این ستاد انجام شده و این استان در تمام بخش‌های خدماتی، امنیتی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، گردشگری و اسکان مسافران آماده سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی تصریح کرد: در این ستاد تدابیر لازم به منظور همکاری هرچه بهتر 24 پایگاه انتظامی، 18 پایگاه امداد و نجات هلال احمر، 41 پایگاه اورژانس و 15 کمپ نوروزی امداد پزشکی، هشت داروخانه شبانه‌روزی، 16بیمارستان و 27 درمانگاه، قاضی‌های کشیک، 10 گروه امداد خودرویی، 15 شرکت بیمه‌گر و... اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این زمینه‌ وجود نخواهد داشت.

این مسئول آماده‌سازی جاذبه‌های گردشگری، 15 موزه و بازارچه‌ صنایع دستی، آماده‌سازی 11 هتل و شش مهمانپذیر و چندین مدرسه به منظور اسکان مسافران، استقرار بیش از 30 کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافران در نقاط مختلف شهرها، توزیع بیش از 555 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی شامل بروشور و نقشه‌های گردشگری و خدمات ضروری شهری و مسیر راه‌های استان مرکزی و... را از دیگر فعالیت‌‌های این ستاد به منظور ارائه خدمات مناسب به هم‌میهنان عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول