اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دامغان خبر داد

کمک 150 میلیون ریالی مردم دامغان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان گفت: مردم شهرستان دامغان در روز جشن نیکوکاری 150 میلیون و 350 هزار ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.

کمک 150 میلیون ریالی مردم دامغان به جشن نیکوکاری

ذوالفقار شهمیرزادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: این میزان کمک نقدی و غیرنقدی مردم دامغانذوالفقار شهمیرزادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: این میزان کمک نقدی و غیر نقدی مردم دامغان و شهرهای دیباج و امیریه در 28 پایگاه ثابت شهری و روستایی جمع‏آوری شده است.

وی یادآور شد: هم‌چنین در روز جشن احسان و نیکوکاری فرماندار دامغان، امامان جمعه شهرهای دامغان، دیباج، کلاته‏رودبار و شورای اسلامی شهر کلاته‏رودبار در مجموع 20 میلیون و 350 هزار ریال کمک مالی کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان اضافه کرد: در جمع‏آوری کمک‏های مردمی در روز جشن نیکوکاری در این شهرستان 40 نفر رابط افتخاری همکاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم جمع‏آوری کمک‏های مردمی در جشن نیکوکاری و در آستانه سال نو کمک به نیازمندان است.

شهمیرزادی افزود: برای جمع‏آوری کمک‏های مردمی به نیازمندان صندوق‏های جمع‏آوری کمک نیز در میعادگاه‏های نماز جمعه در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته‏رودبار در روز جمعه مستقر شده بود.

وی یادآور شد: هم‌چنین در 110 آموزشگاه تحصیلی شهرستان دامغان کمک‏های دانش‏آموزان به نیازمندان جمع‏آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان گفت: سال گذشته مردم این شهرستان به نیازمندان 350 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

هر ساله در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری نیروی مقاومت بسیج و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول