اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری تا 26 اسفند پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری تا قبل از سال نو خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی تا اواخر هفته آینده و تا 26 اسفندماه جاری به نیازمندان پرداخت می‌شود.

کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری تا 26 اسفند پرداخت می‌شود

محمدجواد صدق امروز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان با بیان اینکه از دیروز تاکنون که زنگ احسان و نیکوکاری نواخته شده استقبال خوبی از سوی مردم برای کمک به نیازمندان صورت گرفته است، اظهار داشت: امسال نیکوکاری برای بیست و دومین سال متمادی و به مدت سه روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 360 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان برپا شده است، افزود: طی این سه روز کمک‌های مردمی در سراسر مدارس، میادین و پایگاه‌های مستقر کمیته امداد و نیز در محل برپایی نماز جمعه مستقر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: هدف از ساماندهی جشن نیکوکاری یک کار نمادین و برای توجه بیشتر مردم برای کمک به افراد نیازمند در روزهای پایانی سال و شب عید است.

وی به میزان مشارکت روزافزون طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سال گذشته مردم 550 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

صدق در مورد اقلام مورد نیاز به مردم توصیه کرد: در صورت امکان مردم کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند چرا که متناسب با نیاز و سلیقه آنها تهیه شود.

وی هم‌چنین از توزیع کمک‌های کمیته امداد تا اواخر هفته آینده به مردم نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول