اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زرند

21 پایگاه جشن نیکوکاری در زرند مستقر است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: 21 پایگاه ثابت و سیار کمک‌‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم شهرستان زرند را جمع‌آوری می‌کنند.

21 پایگاه جشن نیکوکاری در زرند مستقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا وحیدی‌کیا پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز جشن نیکوکاری در این شهر اظهار داشت: در جشن احسان و نیکوکاری سال جاری 21 پایگاه ثابت و سیار کمک‌‌های نقدی و غیر‌نقدی مردم این شهرستان‌ را جمع‌آوری می‌کنند.

وی بیان داشت: مردم نوعدوست این شهرستان در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را تقدیم نیازمندان کردند که پیش‌بینی می‌شود این میزان سال جاری 20 درصد افزایش داشته باشد.

‌وحیدی‌کیا عنوان کرد: کار توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده از 20 اسفند ماه جاری میان نیازمندان‌ و محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرند‌ آغاز می‌شود.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز با حضور در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را از سنت‌های پسندیده دین مبین اسلام د‌انست و اظهار داشت: مردم باید در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

انتهای پیام/صا10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول