اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران خبر داد

مشارکت مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری به یک میلیارد تومان می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: برآورد اولیه امسال در جشن نیکوکاری تاکنون 750 میلیون تومان بوده است و این مشارکت به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.

مشارکت مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری به یک میلیارد تومان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز مرکز مازندران اظهار داشت: مردم مازندران در جشن نیکوکاری حماسه پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در 5 هزار مدرسه استان برگزار شد، اضافه کرد: فرزندان ما در تمرین دوست داشتن دیگران، مشارکت کردند.

باغبانی با اشاره به اینکه مردم مازندران در جشن نیکوکاری سال گذشته 770 میلیون تومان کمک کردند، ادامه داد: برآورد اولیه امسال در جشن نیکوکاری تاکنون 750 میلیون تومان بوده است که با سال گذشته برابری دارد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هم تعهداتی دادند که در صورت محقق شدن میزان مشارکت مردم مازندران در جشن نیکوکاری امسال به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.

باغبانی با اشاره به اینکه 70 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد در مازندران هستند، یادآور شد: از این تعداد، 60 هزار مستمری‌بگیر بوده و بقیه هم حسب مورد به کمیته امداد مراجعه کرده و مشکل آنها رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه در 11 ماه گذشته 31 میلیارد تومان مستمری پرداخت کردیم، اظهار داشت: ماهانه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان مستمری پرداخت کرده‌ایم.

باغبانی خاطرنشان کرد: نگرش کمیته امداد در ارائه کمک به نیازمندان فرمایش امام (ره) است که فرمودند:« کار امداد مد به کار، مدد به حیات و مدد به زندگی شرافتمندانه است».

وی متذکر شد: هنر خود را در توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش می‌دانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه برای دادن جهیزیه به هر فرد زیر پوشش کمیته امداد، این افراد باید در کلاس آموزشی و مهارتی 40 ساعته ازدواج حضور یابند، اضافه کرد: آموزش‌های ازدواج در جامعه مغفول مانده است.

وی گفت: برای خرید یک کالای دم دستی وقت زیادی برای مطالعه آن کالا انجام شده و سپس اقدام به خرید می‌شود اما در امر ازدواج که مهم‌ترین تصمیم‌گیری فرد در طول زندگی است، وقت کمی صرف می‌شود.

باغبانی ادامه داد: شاهد ازدواج‌هایی هستیم که پایه درستی ندارد.

وی بیان داشت: ازدواج‌های امروز از نوع ازدواج شیشه‌ای است که با برخورد کوچک‌ترین سنگ‌ریزه از هم می‌پاشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول