اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن نیکوکاری نگاه مهربانانه به نیازمندان

ورزشکاران و کودکان در جشن نیکوکاری اردبیل مشارکت کردند

خبرگزاری فارس: در آستانه سال نو و با برگزاری جشن نیکوکاری در استان اردبیل در کمک‌رسانی به نیازمندان ورزشکاران و کودکان مهدهای استان اردبیل نیز در این جشن مشارکت کردند.

ورزشکاران و کودکان در جشن نیکوکاری اردبیل مشارکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز و با حضور مدیران کل کمیته امداد استان اردبیل و ورزش و جوانان برگزار شد ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را که شامل اجناس مختلف به ویژه لباس ورزشی بود به نیازمندان اهدا کرده و در این جشن مشارکت کردند.

همزمان با برگزاری جشن نیکوکاری در اردبیل 30 نفر از کودکان مهد کودک پردیس اردبیل نیز با حضور در پایگاه بازار کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را به هموطنان اهدا کرده و شعار جشن نیکوکاری سر‌دادند.

این جشن که با شعار سیره علوی، احسان نبوی و جهاد اقتصادی و همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز از صبح امروز آغاز شده و به رغم سرمای هوا در اردبیل مردم مشتاقانه در این جشن حاضر شده و کمک‌های خود را به نیازمندان در آستانه سال نو و با هدف تامین بخشی از نیازهای آنها اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جشن که نیروهای بسیج و سپاه مشارکت حقیقی دارند اقدام به برپایی پایگاه‌های مشترک کرده و به جمع‌آوری هدایای مردم پرداختند.

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیش از 30 میلیون ریال به این جشن کمک کرده است.

جشن نیکوکاری استان اردبیل در 170 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک‌های مردم هستند که برپایی این جشن در روز آدینه نیز همزمان با برگزاری آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

در شهر اردبیل برای باشکوه برگزار شدن این جشن 36 پایگاه ثابت و سیار دایر شده و در نقاط مختلف شهر در حال جمع‌آوری کمک‌های مردم برای نیازمندان است.

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌هایی نیز از سوی کمیته امداد در جای جای استان اردبیل در حال انجام است که امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل زور‌خانه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) همایش احسان و نیکوکاری با حضور جامعه ورزشی استان، مردم خیر و نیک‌اندیش، قهرمانان، پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت کمیته امداد استان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود کمک‌های این قشر به نیازمندان آبرومند جمع‌آوری و قرار است در اولین فرصت و قبل از آغاز سال نو به این خانواده‌ها اهدا شود.

مردم خیر و نیک‌اندیش استان اردبیل در جشن نیکوکاری سال قبل 465 میلیون تومان به نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت جامعه برای تامین بخشی از نیاز‌هایشان کمک کردند که از این رقم 38 میلیون تومان مربوط به کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس بوده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول