اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نکا:

40 پایگاه جشن نیکوکاری در نکا راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: 40 پایگاه ثابت و سیار برای جشن نیکوکاری در نکا در نظر گرفته و راه‌اندازی شد.

40 پایگاه جشن نیکوکاری در نکا راه‌اندازی شد

سید موسی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: از این تعداد پایگاه‌های در نظر گرفته شده 32 پایگاه ثابت و هشت پایگاه سیار است که ماموران ما منتظر کمک خیران در این هفته نیکوکاری هستند.

وی اظهار داشت: احسان و نیکوکاری باید در جامعه گسترش یابد و همه در این راستا مسئولیت حساسی دارند و باید فرزندان‌مان را از کودکی با این حس نوع‌دوستی پرورش دهیم تا در بزرگسالی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عمادی با اشاره به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس خاطرنشان کرد: روز گذشته در سراسر کشور زنگ نیکوکاری به صدا درآمد تا دانش‌آموزان با فرهنگ کمک به دیگران آشنا شوند و در واقع این جشن نوعی فرهنگ‌سازی برای دانش‌آموزان است تا از محرومان جامعه غافل نباشند.

وی با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان تصریح کرد: کمک دانش‌آموزان نیز در رفع نیازهای همکلاسی‌هایشان بسیار موثر است و به همین دلیل پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در مدارس آموزش و پرورش و مراکز آموزشی کمک‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا، با تاکید بر نهادینه کردن کمک به همنوعان در مدارس و در بین کودکان این سرزمین، هدف از جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین کودکان و دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آغاز جشن نیکوکاری از مدرسه‌ها گامی در نهادینه کردن این عمل خداپسندانه از سنین پایین در جامعه است، ادامه داد: این جشن همه ساله با هدف کمک به نیازمندان و گسترش فرهنگ انفاق و احسان به ویژه در بین نسل جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول