اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی در اولویت دور چهارم سفرهای رئیس جمهور قرار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: این استان در اولویت دور چهارم سفرهای رئیس جمهور قرار دارد.

خراسان شمالی در اولویت دور چهارم سفرهای رئیس جمهور قرار دارد

ابوطالب شفقت امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: خراسان شمالی جزو سه استان کشور بوده که در اولویت سفر دولت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سفر دولت به خراسان شمالی به خاطر شرایط جوی و همچنین برگزاری انتخابات مجلس به تأخیر افتاد، اظهار امیدواری کرد تا این استان اوایل سال آینده میزبان رئیس جمهور در سفر چهارم باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با سفر دولت به این استان ده‌ها طرح عمرانی و خدماتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

شفقت همچنین پروژه‌های سه سفر دولت به خراسان شمالی برشمرد و افزود: در این راستا 2 هزار و 494 طرح عمرانی از محل این مصوبات در دست اجراست.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 33 طرح عمرانی مربوط به مصوبات سفر سوم دولت به خراسان شمالی است، یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: حدود 3 هزار میلیارد ریال از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان،  843 هزار نفر جمعیت دارد.

نخستین سفر هیئت دولت به خراسان شمالی 10 مرداد 84، دومین سفر دولت به این استان 25 مهر 87 و سومین سفر دولت به این استان، در قالب هفتاد و هفتمین سفر استانی دولت در 12 آبان 89 صورت گرفت.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول