اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

160 میلیارد تومان اعتبار از سفرهای هیئت دولت باقی مانده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: در مجموع 160 میلیارد تومان اعتبار تکلیف استان از سفرهای دور دوم و سوم سفرهای هیئت دولت به استان باقی مانده است‌.

160 میلیارد تومان اعتبار از سفرهای هیئت دولت باقی مانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر پنجشنبه در جمع فرمانداران آذربایجان غربی اظهار داشت: با وجود ایجاد حاشیه‌ها حرکتی که دولت با تلاش شبانه‌روزی در خدمتگزاری بی‌منت به مردم آغاز کرده است ادامه خواهد یافت و هیچ کس نمی‌تواند جلوی این حرکت را بگیرد.
وی افزود: حوزه اقتصاد و ایجاد اختلال در بازار، راه‌اندازی جنگ روانی و ناکارآمد نشان دادن دولت از جمله توطئه‌های دشمنان است.
این مسئول اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با هوشیاری و دفاع عالمانه توأم با اخلاق در برابر افراد مغرض علاوه بر دفاع از عملکرد دولت، دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس می‌کنند.
جلال‌زاده با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توطئه دشمنان اسلام و انقلاب آسیب زدن به انقلاب اسلامی و کاهش علاقه‌مندی مردم در تعیین سرنوشت خود با حضور کمرنگ در انتخابات است.
به گفته این مسئول دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و در این ایام نیز قصد دارند به عنوان‌های مختلف کارآمدی نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.
وی در ادامه متذکر شد: در ایام انتخابات برخی از کاندیداها در سخنرانی‌های خود مطالب خلاف واقع ارائه می‌کنند از این‌رو  فرمانداران باید با تذکرات لازم به این افراد به بیان واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده برای توسعه و آبادانی استان بپردازند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات افزود: مقام معظم رهبری انتخاباتی دشمن‌شکن را پیش‌بینی کرده‌اند و ما به این امر مهم ایمان کامل داریم.
جلال‌زاده افزود: همگی باید سعی کنیم انتخاباتی برگزار کنیم که قلب امام و رهبری شاد شود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ایام پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی، این ایام را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت برای توسعه و آبادانی استان عنوان و اضافه کرد: مسئولان در این ایام باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که جشن‌ها و آیین‌های افتتاح و آغاز اجرای پروژه‌ها با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
جلال‌زاده تصریح کرد: فرمانداران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا امکان مدیریت استان در شهرستان‌ها و دیدار با اقشار مختلف مردم و به ویژه فرهیختگان استان فراهم شود.
وی همچنین تأکید کرد: حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در برگزاری آیین‌های دهه فجر ضروری است.
این مسئول در ادامه به سفرهای روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: سفرهای روستایی مدیریت استان در ایجاد انگیزه مضاعف برای کار و تلاش، عمران و نشاط در میان مردم روستا بسیار مؤثر است و این سفرها با جدیت تمام ادامه خواهد یافت.
جلال‌زاده با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های استان در حوزه عمرانی در سال آینده است، اظهار داشت: سال آینده بخش قابل توجهی از بودجه استان در اتمام مصوبات استانی سفرهای ریاست جمهوری به استان هزینه می‌شود.
به گفته استاندار آذربایجان غربی در مجموع 160 میلیارد تومان اعتبار تکلیف استان از سفرهای دور دوم و سوم سفرهای هیئت دولت به استان باقی مانده است که در سال آینده سعی می‌کنیم عمده تعهدات استان را در این زمینه انجام دهیم.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول