اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

افتتاح 2 سالن ورزشی گیلان در سفر چهارم دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: سالن شش هزار نفره رشت و سالن چهار هزار نفره لاهیجان در سفر چهارم هیئت دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2 سالن ورزشی گیلان در سفر چهارم دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع کارشناسان و معاونان اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره عدم افتتاح سالن شش هزار نفره رشت، اظهار داشت: سالن ورزشی شش هزار نفره رشت هم‌اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دلیل آماده نبودن پارکت که باید وارد شود، در دهه فجر به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی افزود: با استاندار گیلان در حال مذاکره هستیم تا این سالن و سالن چهار هزار نفره لاهیجان در سفر چهارم هیئت دولت به گیلان افتتاح شود.

این مسئول با اشاره به وضعیت سالن چهار هزار نفره لاهیجان گفت: این سالن مشکل تاسیسات دارد که در دست اجراست و پس از اتمام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، درباره تعامل این اداره کل با دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، ادامه داد: آموزش و پرورش بخش زیادی از مخاطبان ما را در بر می‌گیرد و به همین دلیل تعامل با این بخش در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی موثر است.

بابایی تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان با دانشگاه‌های تربیت‌بدنی منعقد می‌شود تا این اداره کل را در بیان دیدگاه‌ها یاری دهند.

وی، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های تربیت‌بدنی گیلان نیروهای خوب و متخصصی دارد که می‌توانند ما را در بعد تحقیقات یاری دهند.

این مسئول، از رسانه‌ها خواست تا هیئت‌های ورزشی که کار نمی‌کنند و دچار ضعف هستند را به چالش بکشند و به ورزش گیلان کمک شود.

وی به واگذاری 137 سالن ورزشی به صورت ترک تشریفات به هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و اذعان داشت: انتظار اداره کل ورزش و جوانان از هیئت‌های ورزشی استان این است که به جای کسب درآمد به ما مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول