اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در مجلس نهم:

اولویت اول اردبیل شکوفایی بخش اقتصاد است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی در پیگیری مسایل استان اردبیل شکوفایی بخش اقتصاد و رفع بیکاری است.

اولویت اول اردبیل شکوفایی بخش اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در نشست فعالان گروه‌ها و احزاب سیاسی اصولگرا در اردبیل اظهار داشت: اولویت اول در مجلس نهم پیگیری مسایل اقتصادی و حل مشکلات مردم در این حوزه خواهد بود که امروزه به یک چالش اساسی تبدیل شده است.

این مسئول بیان داشت: سعی می‌کنیم با جذب سرمایه‌گذاران و تصویب قوانین کارگشا معضل اساسی کشور را که بیکاری است به نحو شایسته برطرف کنیم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم در ادامه از تدوین و انتشار برنامه جامع حرکتی در حوزه‌های مختلف و موارد قابل پیگیری در مجلس نهم خبر داد و افزود: بسیاری از فعالیت‌ها که در دوران استانداری عقیم ماند در دوره نمایندگی پیگیری می‌کنم که نظیر توسعه سدهای معیشتی، احداث باغ در اراضی شیب‌دار، توسعه شیلات، گیاهان دارویی و... از طریق تصویب قوانین کارآمد و قابل اجراست.

 

ولایت تنها تفکر مطلق ما در تبعیت راستین است

حقیقت‌پور در مورد فعالیت جبهه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف ابراز داشت: مردم با رای به لیست مشترک جناح‌های اصولگرا این واقعیت را ثابت کردند که دیگر از حرکت‌های جناحی و باند بازی خسته شدند و خواستار اتحاد و یکپارچگی نیروهای وفادار انقلابی هستند.

استاندار سابق اردبیل با بیان اینکه در دوران نمایندگی وامدار هیچ دسته، جناح و گروهی نخواهم بود، تصریح کرد: ما نه با دولت‌های قبلی و نه دولت فعلی دعوا و مشکلی نداریم و حرکت هیچ دولت را نیز مطلق تصور نمی‌کنیم و تنها به مطلق بودن اصل ولایت معتقد و پایبند هستیم.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم بیان داشت: اگر دولت چه دولت احمدی‌نژاد و چه دولت بعد از آن خوب عمل کند مورد تایید ماست و اگر خوب عمل نکند هرگز از رصد و چشم بینای مجلس عملکردش دور نخواهد بود.

وی در مورد بحث استیضاح و سئوال از دولت نیز گفت: سئوال و استیضاح از دولت را حق مجلس می‌دانم اما معتقدم نباید در نقدها برخی تفکرات جناحی و عقده‌ها را دخیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در پایان ابراز داشت: اگر بنده نسبت به عملکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور انتقادی داشته باشم نه از طریق تخریب بلکه با صداقت و راستگویی حقایق را به مردم بازگو خواهم کرد و از هیچ جریان و گروهی نیز ترس و واهمه نخواهم داشت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول