اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تحول اقتصادی گلستان با اقامت مسافران ‎محقق می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در ایام نوروز باید با ماندگاری مسافران گردش پولی و اقتصادی استان ‎را فراهم کرد وگرنه شلوغ و مسافر فقط هزینه‎بردار و ترافیک‎ساز برای استان خواهد شد.

تحول اقتصادی گلستان با اقامت مسافران ‎محقق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت کنترل قیمت نهاده‎های کشاورزی را از موضوعات اولویت‎دار و برنامه‎های محوری و کلیدی سال جدید دانست و اظهار داشت: برای این کار باید برنامه‎هایی داشت و حمایت‎های به موقع روی نهاده‎ها صورت گیرد تا موجب افزایش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی نشود.

وی تصریح کرد: اکنون برای این کار کمیته‎ای در استان تشکیل شده که این مساله را پیگیری می‎کند و در حد و انتظار استانی اقدامات مورد نیاز انجام می‎شود.

قناعت با اشاره به تاثیر موضع‎گیری‎های داخلی بر قیمت‎ها خاطر نشان کرد: فعل و انفعالات عرصه‎های بین‎المللی نیز، خواسته و ناخواسته علاوه بر تاثیر در فضای کشورهای تحریم‌کننده بر فضای ایران که تحریم شده تاثیرگذار است.

استاندار گلستان افزود: استان گلستان به دلیل واقع شدن در کریدور شرق به غرب در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است که می‎طلبد مایحتاج مورد نیاز، امنیت و انضباط اجتماعی آنان را مهیا ساخت تا دچار کمبود نشوند.

وی ادامه داد: با تعامل خوب اتحادیه اصناف و بازرگانی استان انتظار بیشتر است که این اقدامات به روزتر و علمی‎تر شود و ضمن ذخیره‎سازی مناسب اقلام مورد نیاز مردم بر خروج و ورود کالا به ویژه در انبارهای غیرمجاز، دقت و کنترل بیشتر شود.

قناعت به برگزاری نشست‎های تخصصی برای این منظور تاکید ورزید.

این مسئول متذکر شد: از موضوعات مورد توجه در ستاد تسهیلات سفر استان باید این باشد که مسافر در استان اقامت کند و گردش پولی و اقتصادی در استان داشته باشد نه اینکه فقط هزینه‎بردار و ترافیک‎ساز برای استان باشند.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول