اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی

تولیدات اعتقادی مهم‌ترین حرکت آستان قدس در سال جهاد اقتصادی بود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: تولیدات اعتقادی مهم‌ترین حرکت آستان قدس رضوی در سال جهاد اقتصادی بود.

تولیدات اعتقادی مهم‌ترین حرکت آستان قدس در سال جهاد اقتصادی بود

محسن شرکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: آستان‌ قدس رضوی به سبب احساس وظیفه مقدس خود وارد به عرصه‌های مختلف شده و در این زمینه توفیقات زیادی را کسب کرده است.

دبیر خانه صنعت و معدن ایران با تاکید بر اینکه دید آستان‌قدس رضوی به هیچ وجه دید اقتصادی نیست، افزود: به همین سبب این مجموعه در زمینه تولیدات اعتقادی برای مردم  نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی افزود: در این زمینه نیز در بخش‌های مختلف آستان‌ قدس رضوی اتفاقات خوبی افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد اقتصادی در کشور بیشتر به یک شعار تبدیل شده در حالی که برای تحقق این هدف باید حداقل در استان‌ها ستاد جهاد اقتصادی تشکیل می‌شد.ظرفیت اقتصادی را در کشور و به تبع آن استان خراسان رضوی بسیار بالا است که همین موضوع سبب افزایش حساسیت‌ها در این بخش شده است.

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: هنوز در فهم مشترک از پیام اصولی مقام معظم رهبری نسبت به سال جهاد اقتصادی مسئولان ما درگیر هستند.

دبیر خانه صنعت و معدن ایران خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی باید تمام اقداماتی که تا قبل از این پروسه طولانی مدتی را سپری می‌کرد، به تندی صورت پذیرد، با این حال در سال جاری نه تنها حرکتی در این زمینه صورت نگرفت بلکه یک سال بسیار عادی در زمینه‌های اقتصادی بود.

شرکا با تأکید بر اینکه آنچه به صلاح تولید و صنعت کشور است باید در سال جهاد اقتصادی به صورت دستوری انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: مسئولان اقتصادی کشور در این زمینه بسیار ضعیف عمل کردند.

وی گفت: در این راستا باید بانک‌ها در این زمینه فعال‌تر ورود پیدا می‌کردند تا خیلی از قفل‌های پیش ‌روی صنعت برداشته می‌شد.

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی با بیان اینکه هر کس باید به اندازه جایگاه خود در زمینه جهاد اقتصادی تلاش کند، تأکید کرد: نباید مقوله جهاد اقتصادی تنها به یک سال ختم شده بلکه باید در این زمینه کارهای بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول